רוצים למכור נכס שלכם במהירות ובמחיר הוגן ?

Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם לנכס וגם למשכנתא


    מחפשים נכס להשקעת חלומותיכם?

    Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם להשקעות וגם למשכנתא


      קניית דירות נופש בבטומי

      קניית דירות נופש בבטומי מאפשרת לשפר את איכות החיים בד בבד עם יצירת הכנסה קבועה ופסיבית שעובדת עבורכם, ובמדינה שבה מבקרים למעלה מ-8 מיליון תיירים מדי שנה, ההכנסה הקבועה – מובטחת.

      אתם לא צריכים הון גדול ואתם גם לא צריכים להיות נוכחים בבטומי לאורך ימות השנה כדי ליהנות מהיתרונות של קניית דירות נופש בבטומי, כי אנחנו דואגים לכל הפרטים הקטנים.

      קניית דירות נופש בבטומי לא דומה לקניית דירות נופש בערים מרכזיות אחרות בעולם. בסכום נמוך במיוחד ניתן לרכוש בבטומי דירת נופש בבית מלון או דירות מגורים בבתי מלון מבית היוצר של מותגי המלונאות היוקרתיים בעולם ולהציע לדיירים או לתיירים שלכם חווית אירוח ברמה אחרת.

      קניית דירות נופש בבטומי בסטנדרט גבוה זה מתחיל בלוקיישן. קניית דירות נופש בבטומי על קו הטיילת הרומנטית לאורך חופו המדהים של הים השחור מבטיחה מיקום מרכזי ונגיש לצד נוף שהוא פשוט עוצר נשימה.

      וזה ממשיך בפסיליטיס. כאשר אנחנו בוחרים פרויקטים, איכות ונוחות נמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו. בדיוק מסיבה זו אנחנו חוברים לחברות מלונאות בינלאומיות שמשקיעות בחוויית הלקוחות, מספקות שירות נטול פשרות ומעטפת של פסיליטיס, לרבות: מגרשי משחקים, בריכות מקורות, מכוני כושר, מרתפי יין, שירותי ניקיון מסביב לשעון, חניות (גם לרכבים וגם לאופניים), אבטחה 24/7, חדרי ישיבות ולאונג'ים לבעלי עסקים, טרקלין ובר אלגנטי, אזורים ירוקים, מסעדות, מרכז קניות, שירותי כביסה ועוד.

      בטומי, פנינת נדל"ן ותיירות שאסור לכם לפספס בטומי שבגאורגיה הפכה לאחת הערים המרהיבות באזור הקווקז ורק לאחרונה היא החלה למשוך אליה בעלי עסקים ותיירים. קניית דירות נופש בבטומי בזמן הקרוב, רגע לפני שמשקיעי נדל"ן מבינים שמדובר בפנינה נדל"נית בעלת פוטנציאל רווח גדול, מאפשרת לכם לרכוש נכס מניב בסכומים מצחיקים ממש וליהנות לא רק מדמי שכירות קבועים ויציבים כי אם גם ד מעלייה בערך דירת הנופש.

      להכרות עם מגוון פרויקטים בבטומי לחצו כאן ותעברו מייד לדף הפרויקטים לקבלת מידע נוסף וייעוץ אודות קניית דירות נופש בבטומי, צרו עמנו קשר בטלפון: 4912* שלוחה 3 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

      מחפשים נכס להשקעת חלומותיכם?

      Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם להשקעות וגם למשכנתא