רוצים למכור נכס שלכם במהירות ובמחיר הוגן ?

Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם לנכס וגם למשכנתא


    מחפשים נכס להשקעת חלומותיכם?

    Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם להשקעות וגם למשכנתא


      ניהול תיקי השקעות

      החלטתם להשקיע את הכסף שלכם ולתת לו לעבוד במקומכם, אולי יש לכם אפיל ורעיון איפה להשקיע אותו, למשל בנדל"ן בארץ, בקפריסין או בפולין. מצד שני, אתם רוצים לוודא שאתם עושים את זה נכון, שהמשאבים שלכם מופנים למקום הנכון ובעיקר שאתם יודעים בדיוק לאן אתם הולכים ומה האפשרויות שלכם. אחת הדרכים הטובות לעשות זאת היא להיעזר באנשי מקצוע מיומנים, שיודעים מה הוא ניהול תיקי השקעות ואיך עושים את זה באופן אידאלי. זוהי המומחיות של Alef Shin Group, המלווה משקיעים ישראלים בתהליך קבלת ההחלטות, באיתור פתרונות המימון המתאימים עבורם ובניהול ההשקעות שלהם לכל אורך הדרך.

      ניהול תיקי השקעות והשירותים הנדרשים

      כדי להבטיח ניהול תיק השקעות אופטימלי וכדי שתוכלו להפיק את המרב מהמשאבים שלכם, יש מגוון רחב של שירותים שיכולים להתאים בדיוק לצרכים שלכם:

      • ייעוץ וליווי באיתור נכסים ובתהליך הרכישה.
      • השבחת נכסים וקרקעות, וסיוע בהשכרת נכסים.
      • השכרת מחסנים, משרדים ודירות יוקרה.
      • שירותי אחזקת נכסים וניהול.
      • ליווי בהשקעות נדל"ן – בארץ ובחו"ל.
      • ייעוץ משקעות פרטי.
      • גיוס אשראי ופתרונות מימון.

      כדי שתוכלו ליהנות ממגוון השירותים הללו ולנהל את ההשקעות שלכם טוב יותר, חשוב שאנשי המקצוע המנוסים ילוו אתכם לאורך המסע. כשהם מתנהלים בשקיפות מלאה, עם ניסיון עשיר ובמטרה לסייע לכם להגיע לתשואה הגבוהה ביותר שאליה תוכלו להגיע – אתם מצוידים בכלים המתקדמים והטובים ביותר. זוהי ההזדמנות שלכם להשקיע ולקצור את הפירות, תוך שאתם מתנהלים בחכמה כבר מהצעד הראשון.

      Alef Shin Group – אם אתם מחפשים מנהל תיקי השקעות שדואג לך

      לפני שאתם משקיעים את המשאבים שלכם בנכס מניב או בנדל"ן בחו"ל, חשוב לכם להבין את משמעות הצעד הזה, לזהות פתרונות מימון מתאימים,לדעת מה המס שתצטרכו לשלם על הרכישה ועל הרווחים, ובכלל – איזה נכס יכול להתאים למטרות שהגדרתם ולהון שעומד לרשותכם. צוות Alef Shin Group, הכולל אנשי מקצוע עתירי ניסיון בעולם ההשקעות, ישמח להשיב לכל השאלות ולספק מענה לכל ההתלבטויות. מהתכנון ועד ניהול תיקי השקעות באופן מקצועי ויסודי מאוד, זו ההזדמנות שלכם לייצר הכנסה גבוהה וליהנות מתשואה נאה בזכות עבודה נכונה ומדויקת הרבה יותר.

      מחפשים נכס להשקעת חלומותיכם?

      Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם להשקעות וגם למשכנתא