רוצים למכור נכס שלכם במהירות ובמחיר הוגן ?

Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם לנכס וגם למשכנתא


    מחפשים נכס להשקעת חלומותיכם?

    Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם להשקעות וגם למשכנתא


      נדלן מניב בבטומי

      נדלן מניב בבטומי שבגאורגיה מבטיח הכנסה קבועה, תשואה גבוהה ולא פחות חשוב מכך – ראש שקט למשקיעים.

      כחברת נדל"ן ותיקה שמאחוריה ניסיון רב בהשקעות נדלן מניב בבטומי, אנו בחברת א.ש. גרופ בוררים ובוחרים את הפרויקטים בקפידה ומשתפים פעולה אך ורק עם חברות בינלאומיות בעלות מוניטין מפואר וניסיון מוכח בשטח.

      עד כמה מניב הנדלן בבטומי? נדלן מניב בבטומי נושא עימו שפע של יתרונות. כך לדוגמה, רק לפני שנתיים זכתה גיאורגיה במקום ה-9 בעולם במדד המדינות שקל לעשות בהן עסקים מתוך 190 מדינות שנבדקו. גם מיסוי נדל"ן בגיאורגיה הוא פשוט, לא יקר ונחשב מאוד נוח, כמו גם פרוצדורת רישום הנכסים – מה שהופך את בטומי ליעד השקעה אטרקטיבי במיוחד.

      וזה לא נגמר כאן. משנת 2010 מחירי הנדל"ן בגיאורגיה הכפילו את עצמם, ובתחילת שנת 2018 מחירי הנדל"ן גדלו בלא פחות מ-33%. נדלן מניב בבטומי אינו כרוך בהשקעה של מיליוני שקלים. ניתן למצוא נדלן מניב בבטומי בכמה עשרות אלפי שקלים בודדים בלבד. ומה באשר לתשואה? גם התשואה בבטומי היא גבוהה באופן משמעותי מזו שנקבל בארץ, והיא נעה בין 12% לבין 13% בשנה!

      אם לא די בכך, אז נדלן מניב בבטומי הוא גם מגוון במיוחד:
      • ניתן להשקיע בדירות נופש בבטומי
      • אפשר להשקיע בדירות מגורים
      • ניתן להשקיע בדירות למגורים בתוך בתי מלון
      • וגם אפשר להשקיע בנדל"ן מסחרי מניב בעיר

      יש נכסים מניבים בבטומי למשקיעים בעלי הון קטן וכן לבעלי הון רב – כך כל שכל מי שמחפש השקעה בכל סדר גודל יכול למצוא את מבוקשו ולהרוויח. השקעות נדלן מניב בבטומי עם חברת "Alef Shin Group" מאז הקמת החברה ליווינו כבר מאות לקוחות מרוצים בהשקעות נדלן מניב בבטומי ונשמח ללוות גם אתכם בדרך להשקעה מניבה.

      החברה מעניקה תחת קורת גג אחת שירותי ייעוץ נדלן, תיווך, ליווי משקיעים, סיוע בהשגת מימון חוץ בנקאי ותחזוקה שוטפת של נכסים בבטומי, ואנחנו גאים להוות בית תומך וחם למשקיע החכם.

      להכרות עם מגוון פרויקטים בבטומי לחצו כאן ותעברו מייד לדף הפרויקטים לקבלת מידע נוסף וייעוץ אודות נדלן מניב בבטומי, צרו עמנו קשר בטלפון: 4912* שלוחה 3 או השאירו פרטים כאן ונחזור אליכם בהקדם.

      מחפשים נכס להשקעת חלומותיכם?

      Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם להשקעות וגם למשכנתא