רוצים למכור נכס שלכם במהירות ובמחיר הוגן ?

Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם לנכס וגם למשכנתא


    מחפשים נכס להשקעת חלומותיכם?

    Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם להשקעות וגם למשכנתא


      השקעות בסנט פטרסבורג – St.Petersburg

      השקעת נדל"ן הבטוחה והרווחית ביותר בין כל המדינות של חבר העמים

      עיר העסקים והתיירות של רוסיה שמאפשרת למשקיעים להנות ממגון פרויקטים של השבחות מבנים לשימור, שדרוג מבני מגורים והמסחר עם תשואות גבוהות

      אנחנו קבוצת א.ש.גרופ עוסקים מזה 9 שנים באיתור נכסים וליווי משקיעים ישראלים בדרכם לנכסים מניבים והשקעות נדל"ן בחו"ל. עת עתה לאחר מספר מדינות בהם אנו פעילים זיהינו מגמת עליה רצינית בהתעניינות של ישראלים דווקא בשוק הנדל"ן של רוסיה ובעיקר בעיר הכי יפה ומניבה להשקעות – סנט פטרסבורג.

      ‍בעיר זו, שוק הנדל"ן הכי מתפתח ויציב בכל רוסיה. עיר שנמצאת במיקום אסטרטגי המכונה "חלון לאירופה". בניה מסחרית בתנופה מתמדת. בניה למגורים גדלה בקצב מסחרר. עיר תיירות הכי מבוקרת ע"י תיירים מכל העולם. סביבה ידידותית ביותר למשקיעים ישראלים. קהילה יהודית השניה בגודלה ברוסיה. תשואות גבוהות במיוחד במגזר המסחרי ותעשייתי.

      ענף מלונאות מפותח מאוד ותמיד רווחי למשקיעים.

      רוצים לקבל יותר פרטים?

      רוצים לקבל ליווי צמוד בכל עסקה?

      רוצים להרוויח ובגדול?

      חייגו אלינו:

      4912* | 03-9665155

      משרד בסנט פטרסבורג: 78122431380+

      • מוניטין של שוק הנדל"ן שלנו בסנט פטרסבורג מתבסס על 30 שנות פעילות של חברת הנדל"ן המקומית עם נסיון רב.
      • כל העסקאות שלנו כוללות ליווי צמוד ומקצועי עם מעורבות של כל בעלי מקצוע כגון נוטריון, עורך דין , מתווך, יועץ השקעות ויועץ מס מקומי.
      • התאמה של ההשקעות לפי צורך של הלקוח המשקיע.
      • עיר זקוקה לבתי מלון חדשים וגם לדירות סטודיו רבות עבור תיירים וסטודנטים – תשקיעו בבתי מלון ותרוויחו.
      • קיים מנגנון מימון בהסדר מול בנקים מקומיים.

      פרויקטים הכי חמים בעיר

      פרויקט המשולש האדום

      המשולש שותפויות גומי רוסיות-אמריקאיות, שהוקמו בגדה הדרומית של תעלת אובוודני במחצית השנייה של המאה ה-19, נכנסו היטב לנוף האדריכלי של חלק זה של סנט פטרסבורג. בניינים ענקיים מלבנים אדומות משתרעים לאורך תעלת אובוודני מרחוב רוזנשטיין (נהר Leprotekala Ythtenberg לשעבר) עד שדרת סטארו-פטרגובסקי. השורה שלהם נקטעת על ידי מגדלי מים וקשת מחברת בין הבניינים, שם בתחילת המאה ה -20 טרקנובקה.

      ההיקף והפאר של המתחם הזה, שרשם את עמודו בתולדות התעשייה בסנט פטרסבורג, עדיין בולט. למרות המספר העצום של הדיירים החוקיים והחצי-חוקיים, טריטוריה אדירה הפכה זה מכבר למוקד משיכה שלילי לאזורים הסמוכים. עם זאת, הפוטנציאל שלו הוא עצום, ואנחנו מאמינים כי המשולש ראוי לחשוב מחדש מהורהר וזהיר על מקומו במרקם העירוני החי.

      על מנת שאזור התעשייה לשעבר יוכל לקבל רוח שנייה, שטח השטח של המפעל "המשולש האדום" לשעבר עצמו ופיתוח הרובע הסובב אותו צריך להיות נוח, משגשג ומושך לכל החיים. הרעיון מאפשר שמירה על חפצי מורשת תרבותית: זהו מתחם המשולש של מפעל הגומי הרוסי-אמריקני (80 מבני ייצור המחוברים במעברים), וכן מתחם הבניין של המוסד הגלוונופלסטי של הדוכס מליכטנברג (2 מבני ייצור וגדר אבן). מושאי המיגון אמורים לשקם: להביא את החזיתות למראה ההיסטורי המקורי שלהם, לפצות על האבידות, להסיר "טלאים" מלבנים, לפתוח פתחים סגורים, לפרק מבני מבנים דיסוננטיים ומבני-על שהופיעו בתקופה הסובייטית.

      במהלך ניתוח הטריטוריה, זוהו בניינים שיש לשמר אותם, בעלי ערך רב אחר. מבנים ללא ערך היסטורי או אסתטי כפופים לפירוק. כל הבניינים המשתמרים משקפים את "רוח המקום", מודיעים לשטח על ייחודו ומהווים את ערכו ההיסטורי והתרבותי. מוצע לשחזר ולשחזר בעדינות את המבנים השמורים, למלא אותם בפונקציות חדשות שדורשים תושבי השכונות הסמוכות והעיר כולה. חלק מהבניינים יאוכלסו בחצרים ציבוריים ומסחריים, מתקני ביטוח לאומי, גנים ובתי ספר ישולבו באחר.

      המטרות העיקריות של הפרויקט הן ליצור סביבה אטרקטיבית ונוחה עם מבנה תכנון מחושב היטבואופי אינדיבידואלי של השטח, אשר נוצר על ידי מבנים היסטוריים, כמו גם שילוב פיתוח מגורים חדש בהמשך לרסיס השבר הקיים באזור הפיתוח. אנו רואים צורך לשלב פיתוח מגורים באזור המתפתח של "המשולש".

      זוהי טכניקת תכנון עירונית מוצדקת, שתאפשר מצד אחד, לתקן את הרחובות הראשיים המתארים אותה (שדרת סטארו-פטרגובסקיו רחוב רוזנשטיין), ומצד שני תאפשר לטריטוריה של המשולש לחיות 24 שעות. כעת, לאחר סיום יום העבודה, המחוז "מת", ובמקום. Rozenshteyna וStaro-Petergofski Pr. בצד של "המשולש", לא נוח פסיכולוגית ללכת. זה נובע לא רק מהדומיננטיות של משרדים, אלא גם מההטרוגניות של פיתוח עם "כישלונות" מרחביים. הבסיס לתפיסה המוצעת הוא תמונה גיאומטרית.

      קומפוזיציה סופרמטית, במבט ראשון, מורכבת מאלמנטים אמיתיים, מאומתים, שנוכחותם ומיקומם של כל אחד מהם אינם מקריים. תוכנית הפיתוח המוצעת בשטח המשולש האדום תאפשר לנשום לתוכו חיים חדשים, ותהפוך את האזור המדוכא למרכז הכובד לחיים הציבוריים, מקום הפסטיבלים, הופעות ומופעי קולנוע, הופעות תיאטרליות ועוד ועוד. זה ירכז את המשאבים היצירתיים הטובים ביותר של בירת הצפון ויהווה חדש באופן מהותי, אטרקטיבי לסביבה הציבורית הכללית.

      לקבלת מצגת של הפרויקט שלנו שלחו לנו מייל עם נושא "משולש האדום" – alefshininvest@gmail.com

      פרוייקט מגורים יוקרתי – KORELSKIY 5

      התקרב עכשיו להשקעה הבאה שלך

      מחפשים נכס להשקעת חלומותיכם?

      Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם להשקעות וגם למשכנתא


        סנט פטרסבורג הינה בירת העסקים של רוסיה

        תיירות מתמדת, תרבות , עיר הסטודנטים מכל העולם, החלון לאירופה וכמובן יעד הכי חם בהשקעות נדל"ן של משקיעים זרים.