רוצים למכור נכס שלכם במהירות ובמחיר הוגן ?

Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם לנכס וגם למשכנתא


    מחפשים נכס להשקעת חלומותיכם?

    Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם להשקעות וגם למשכנתא


      השקעה בדירות סטודנטים

      שוק הנדל"ן בישראל מושך אליו לא מעט תשומת לב, בעיקר מצד המשקיעים כמובן, ויש לכך סיבות רבות וטובות. ככל שהביקושים עולים והמחירים מטפסים,האפשרות ליהנות מתשואה נאה ויציבה אף היא אטרקטיבית מתמיד. באזורים רבים הביקושים אף גבוהים במיוחד, ונדמה שבקרבת מוסדות החינוך האקדמיים ניתן למצוא כמה מהנכסים המבוקשים ביותר. אם כן, השקעה בדירות סטודנטים היא צעד מצוין שיכול להניב הכנסה יציבה עבור בעל הנכס, ועם הליווי המקצועי של Alef Shin Group תוכלו לאתר את הנכסים הנכונים, לתכנן את הצעדים הבאים שלכם ולהשקיע בראש שקט הרבה יותר.

      למה השקעה בדירות סטודנטים משתלמת כל כך?

      אם אתם לא לגמרי בטוחים האם השקעה בדירות סטודנטים היא הצעד הנכון עבורכם, הנה כמה סיבות מצוינות לפנות דווקא לכיוון הזה:

      • דירות בקרבת מוסדות אקדמיים נהנות מביקוש הולך וגובר.
      • כפועל יוצא מכך – גם מחירי השכירות מבטיחים תשואה נאה.
      • קהל היעד לרוב איכותי, מה שמבטיח התנהלות תקינה ורציפה מול השוכרים.
      • חוזה שכירות מתאים יספק הגנה גם במהלך חודשי הקיץ ובזמן חופשות הסמסטר.

      אם כן, השקעה בדירות סטודנטים יכולה להוות הזדמנות של ממש עבור בעלי הנכסים. איתור נכון של נכסים באזורי ביקוש ובמיקום אטרקטיבי בסמוך למוסדות האקדמיים המובילים, זהו הצעד שיכול לייצר עבור המשקיעים תשואה נאה ובעיקר הכנסה קבועה לאורך זמן. עם זאת, חשוב לבחור בקפידה את הנכס המדויק על פי פרמטרים שייקבעו מבעוד מועד, וזאת במטרה לצמצם סיכונים ולהפוך את ההשקעה לחכמה ויעילה במיוחד.

      Alef Shin Group – מציאת דירות סטודנטים להשקעה

      חברת Alef Shin Group מעניקה למשקיעים מעטפת שירותים מקצועית מהשורה הראשונה, ללא פשרות ומתוך התמקדות באינטרסים שלכם בלבד. לכן, לפני שאתם בוחרים השקעה בדירות סטודנטים במיקום כזה או אחר, מומלץ לפנות לעזרתם של אנשי המקצוע המכירים היטב את השוק, את הנכסים הפוטנציאליים ואת האפשרויות העומדות על הפרק. זאת בהתאם להון שעומד לרשותכם,לפתרונות המימון האטרקטיביים וליעדים שהגדרתם לפני היציאה לדרך. כך תייעלו את התהליך, תקבלו החלטות מצוינות ותוכלו ליהנות מההכנסה היציבה ומהתשואה הנלווית אליה גם בטווח הקצר, ובעיקר בטווח הארוך.

      מחפשים נכס להשקעת חלומותיכם?

      Alef Shin Group נדאג לכם גם לתיווך גם להשקעות וגם למשכנתא